Vettefan

   Fattar inte vad jag gör eller håller på med. Just nu är jag riktigt förvirrad och mår kanske inte så bra. Midsommaren var i alla fall lyckad och jag hade kul! Har dock gjort något lite dumt, och det är därför jag inte är på topp just nu. Jag är lite anti killar, eller inte så lite kanske. Förhållanden funkar ju inte och jag är rädd för att bli sårad eller värre: såra någon annan.
   Trots att jag är så anti så kan inte ens jag förneka att det är skönt att ha någon att sitta med. Någon att krama och någon som kan hålla en varm. Som sagt jag är förvirrad och det blir bara värre när personen verkar gilla dig mer än vad du gillar den personen. Och här kommer alla känslorna på en och samma gång, här kommer alla känslorna på en och samma gå-å-å-ång (Per Gessle - Här kommer alla känslorna).
 
  
 
 
 
Emma
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0