Erkänner

Jag är en nörd. I alla fall på natten när jag inte har något bättre för mig. Jag måste ju ha sömnproblem! Jag behöver inte sova ett skit, jag går och lägger mig halv tre och är aspigg halv tio. Inte ok. Men i alla fall! Jag är en Harry Potter nörd (bland annat, hehe). Så jag har precis kollat på denna:
 
 
Jag fällde några nostalgitårar och log så mycket så jag har ont i mina kinder. En och en halvtimme. Jo, väl spenderade minuter! Tom felton är så jävla snygg! Jag har inte fattat det fören nu men SHIT. Hade en diskussion om att det inte fanns några snygga blonda killar för nästan ett år sen (!!) men hur fel var det liksom?! Han är så sjukt het i dessa intervjuer!
 
Sen har jag en till fundering, fram till slutet av den sista boken var Snape OND, jag fick typ rysningar av honom, jag var helt ärligt rädd för honom när jag var liten. Och eftersom Alan Rickman (som spelar Snape) har fått en "du är ond"-stämpel av mig så klarar jag inte av att se en film med honom utan att typ hata honom! Det blir ju bara fel liksom! Däremot, han som spelar Voldemort (Ralph Fiennes) är inte alls förstörd. Honom tycker jag typ om! Wierd.
 
 
Tom Felton är förresten han som spelar Malfoy (alltså han längst till vänster). Han har dock inget photoface så det går inte att bara titta på bilder... sadeface.
 
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0