Osminkat och utan photoshop vid min andra strand

   Jag tycker allt får en extra charm när det bara är vad det är. Ingenting är perfekt så varför försöka göra det till det? Visst, till fixade bilder blir ofta finare men just därför uppskattar jag bilder som är precis som de är. Finhet är vackrare i verkligheten än när den kommer från datorn.
   Detta var då bara en ursäkt för att jag är osminkad och inte orkade fixa till bilderna. Men jag har lovat mig några få saker och en av dem är att jag aldrig ska tycka att jag ser konstig ut utan smink. So here you go!
 
 
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0