För i helvete Jennifer

- Du vi skulle ha lottat om den Lars-Olof! Helvete! Helvete vad besviken jag blir Lars-Olof!
- Men kunde du inte göra något åt det då?
- Nää *skakar på huvet*
 
 
Nån gång när jag Googlade något (vet inte när, vad eller varför) så gick jag in på nån Falshback sida. Notera 2009, p12 och äggplantage. Vad vill jag säga med detta? Jo! Redan 2009 sa man "p12", jag trodde det kom till typ för ett år sedan, haha, bra koll. Sen det andra är ordet "äggplantage" vilket bra ord!! Så mycket bättre än alla andra "fula ord" som svävar runt på internet (typ kuksugare, fitta, bög osv). "Ditt äggplantage".
 
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0