Tagga!

   Nu gäller det att man börjar tagga upp lite, men vet inte om jag orkar. Idag är det klassåterträff med klassen man gick tillsammans med i tre år. Jag vet inte riktigt vad jag känner om jag är glad eller bara irriterad och inte orkar för de tre åren hade inte alltid glada minnen och speciellt inte de två sista. Jag mådde delvis piss och blir inte glad när jag tänker tillbaka. Men har kommit fram till att det jag "saknar" och det positivaste med de tre åren var de sista veckorna i nian. De positiva roliga vackorna skulle jag inte byta bort mot något. Men kan verkligen några veckor väga upp nästan två år av skit? Men det är väl bara att tänka positivt och tänka att det kommer bli roligt. 
 
 
Jennifer 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0