Natthumor

   Natthumor. Jag vet inte vad det är men efter 01.00 så kan man skratta hysteriskt åt de mest barnsliga sakerna. Jag skrattar tills jag inte får någon luft varje gång jag läser något med "Calvin and Hobbes", allt är så klockrent! Det räcker med att jag ser ett omslag och jag bryter ihop, det kan även komma en tår. Det finns verkligen inget bättre!
   För er som inte vet vad det här är så är detta en serie om 6-årige Kalle (eller Calvin) som har överskottsenergi, en enorm fantasi, smart eller påhittig och hittar alltid på bus. Hans bästa vän är tigern Hobbe (eller Hobbes) som han gör allt med och älskar över allt annat. Hobbe "blir" en tygtiger när någon annan än Kalle är där.
   Det är en fullkomligt underbar serie!
 
 
 
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0