Kul uppvaknande

   Det första jag gör när jag vaknar är att jag försöker bedöma vädret genom gardinerna sedan lyssnar jag för att höra om någon annan i familjen är vaken och sist men inte mist så kollar jag telefonen. Det gör väl alla liksom. Idag var jag faktiskt ovanligt populär men alla sms är inte roliga. Jag skulle vilja ha en app som varje morgon skickar upp en ruta på telefonskärmen med ett "be-happy-citat", finns det det?
   Men i alla fall så finns det ju olika roliga uppvaknande och det här var en av de minst roliga. Det enda bra med den här morgonen är att solen skiner, det är sommarlov, jag är ledig, jag är lycklig och jag ligger i en säng som är skön och mysig. Okej jag ska sluta klaga. Jag har det bra.
 
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0