Juste

   Vi har två Hanna som vi skriver om och det kan bli lite förvirrande. Men den ena Hanna är värmdö Hanna, hon har jag och Emma gått i samma klass som i högstadiet och den andra Hanna är min nya klasskompis. Men här kommer i alla fall en varsin bild på dem för att klargöra lite hur de ser ut så ni förstår när vi visar bilder och då lista ut vem som är vem. 
 
Det här är Hanna min nya klasskompis 
Och till Vänster på denna bild är då Hanna Emmas och min gamla klasskompis 
 
Hoppas den inte va ett alldeles för förvirrnade inlägg, känner att jag skrev Hanna lite många gånger men skit samma.
Jennifer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0