Borde kanske sova egentligen...

 
   Man kanske borde säga god natt men inte just nu i alla fall.
För just nu sitter jag här och har just laddat ner gimp till min data så vi kan få en fin fin header till våran blogg. Kollade in på bloggen för en liten stund sen och såg att Emma hade skrivit ett inlägg, och kände då att jag kanske också borde göra ett. Men Emma, jag kan inte säga att jag kanske inte kommer kunna ta den ledande rollen i denna blogg för jag kommer inte komma på så mycket att skriv... Men jag säger så här Emma kommer vara den som skriver de ordentliga och korrekta inläggen när jag kommer ha de lite mer osammanhängande och man kommer inte fatta så mycket. Men så är det för Emma är den korrekta och jag den lite slarviga som inte riktigt kollar igenom riktigt vad jag skriver. Men men nu ska jag fortsätta med headern och sen borde jag nog funderar på att sova.
puss puss 
 
Jennifer  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0