Va gör vi? Nu kör vi!

   Känner mig trött, trött och åter trött men även väldigt stolt över mig själv eftersom att jag lyckades dra mig ut genom dörren och springa även fast jag var/är dödstrött. Men det känns alltid så bra efteråt och det är då man vet att det var värt det. Det är så skönt att bara komma ut och springa man rensar hjärnan genom att ha musik i öronen, jag lyssnar i vanliga fall inte på musik bara vid tillfällen som när jag springer. Men när jag va ute och sprang och sprang upp för en backe jag har döpt till dödens backe för att den är lång och ganska brant och den tar kol på en när man springer. Men när jag kommer dit så kommer låten Fanta & Róse väldigt skum låt men eftersom att låten börjar med att de "sjuger"va gör vi? nu kör vi! och det fick mig att tagga till upp för backen och då blev det lite lättare att ta sig upp. Så tipsar att ha en i öronen när ni springer upp för backar man bara vill dö i. Men nu måste jag ta mig ner till duschen för att sen kunna gå och lägga mig för man ska upp och jobba i morgon. Men det är sista dagen innan helg och det känns väldigt skönt att få sovmorgon på lördag och söndag. 
söt liten bild, god natt på er!
Jennifer 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0