Snart en vecka...

   Oj, nu var det snart en vecka sedan jag bloggade hehe. Känner att jag inte är så bra på detta men har faktiskt något att skylla på. Jag har gått och blivit sjuk eller jag började känna mig lite dålig redan i fredags och sen blev det vara värre och värre och idag är det tisdag och är fortfarande sjuk men jag fortsätter att kämpa på jag går och jobbar fast man är lite dålig. Känner att jag kanske inte riktigt är på topp på jobbet men vad ska man göra jag vill ju tjäna pengar! jag satsar på att vara frisk så snart som möjligt för det är inte kul att gå runt med massa baciller i kroppen men känner att jag är på bättringsvägen för mår lite bättre idag än vad jag gjorde tidigare i veckan. Nu ska jag fortsätta det jag gjorde som var ingenting och vila upp mig för att jobba i morgon. Och sen ska jag förhoppningsvis träffa Hanna i min klass som jag inte träffat på evigheter, så det kommer bli super kul! 
Jennifer 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0