Practice makes perfect

   Jag måste verkligen träna på att göra kortare inlägg, det måste ha att göra med att man i skolan får lära sig att skriva långa och fylliga texter. Och nu kan jag inget annat. Kort och koncist. Inga konstiga utsvävande tankar. Lets go!
   Idag såg jag nog världens sämsta film, usla effekter, dålig ljussättning, ingen trolig story, uselt skådespel, konstigt slut och ingen riktig röd tråd igenom filmen. Filmen hette The Scorpion King 2: Rise of a Warrior och det enda bra med filmen var att Michael Copon var med vilket fick mig att inse att jag behöver se Bring it on: in it to win it igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0