Min fina lilla dag

   Är det här en såndär touch...? Hahaha, skumt internskämt som bara kom upp! Idag har jag träffat en fin blandning av fina människor. Riktigt nöjd faktiskt, efter att bara ha träffat släkt och familj är det skönt att träffa vänner. Jämnåriga personer som man kan prata om annat än typ... alkohol och lyssna om den "gamla goda tiden".
   Jag vaknade naturligt klockan åtta. Solen väckte mig långsamt eftersom den sken in genom fönstret. Det finns inget bättre att vakna på det sättet, man vaknar alltid pigg och utvilad. Vaknar man av en väckarklocka eller någon annan så blir man mer trött och vill bara somna om.
   12:14 tog jag en buss från Hemmesta till Bullandö. Från ett halvcentralt ställe till... ja, längst ut på Värmdö. Där träffade jag Kajsa som jag inte har träffat på evigheter, jag babblade på som fan med både henne, hennes tvillingbror och deras storasyster. Åren med dig... har varit de bästa... *snyft*... Victoria!
   Riktigt trevligt faktiskt. Hennes katter har fått kattungar! Så söta!!
 
 
Kajsa skulle träffa sin vän Felicia så vi åkte ifrån henne och jag mötte upp Hanna istället. Jag och Hanna tog oss till stan och det blev en vandring på Söder (även om vi inte hade någon aning om vart vi var), det är något av en standard för oss, mig och Hanna asså. Vi går en massa, utan att planera och utan mål. Det är rätt skönt faktiskt. En annan sak som är min och Hannas är McDonalds. Vi är världsvana McDonkare, men denna gång åt vi på Burger King, haha - framsteg? Eller nu tror alla på bussen att vi är alkisar, super bra (super, hahah rolig jag är, höhöh).
   Jag kom hem och jag började försöka städa mitt rum. Jag har fyllt min tvättkorg lite i alla fall, hehe, städa är inte min starka sida. Som tur var så fick jag ett sms av Jennie och hon räddade mig från ett hemskt öde! Och nu sitter jag här. Med lite coca cola i blodet och inte alls trött, jag taggar väl ner snart.
   Bara en random fråga: vilken idiot åker från Hässelby till Saltarö? Kan nån svara på det eller?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                             
 
 
 
 
En jävla massa internskämt i denna text. Hahaha kanske är lite trött i alla fall?
 
Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sommartvåtusentolv

Det här är vår sommar-blogg under detta år, och om vi tycker att det är roligt så kanske vi fortsätter även nästa år. Se fram emot det ni! Den här bloggen kommer helt enkelt handla om vår sommar, våra liv och såklart våra vänner.

RSS 2.0